بازرگانی

رئیس بازرگانی

دکتر صادق یثربی گاوگانی (مدیرعامل و موسس شرکت بازرگانی بارما)

سید صادق یثربی گاوگانی متولد 1330 شمسی در مرند است. سرمایه گذار و بازرگان، موسس و صاحب امتیاز شرکتهای Faydali Limited (ازمیر، ترکیه)، صای بک، وطن کیمیا پلاست و کشت گستر بارما در ایران میباشد.

دکتر یثربی بعد از اتمام دوره دبیرستان برای ادامه تحصیل به ترکیه سفر کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته های حقوق و پزشکی به اتمام رساند. در حین تحصیل مشغول به تجارت شد و شرکت بین المللی Faydali Limited را در ترکیه تاسیس نمود و شروع به صادرات و واردات کرد. پس از بازگشت به ایران، شرکت صای بک را تاسیس نمود که در زمینه ی تولید و بسته بندی مواد اولیه برای کارخانجات صنایع غذایی فعالیت داشت. با تاسیس شرکت وطن کیمیا شروع به فعالیت در تامین و تولید افزودنی های صنایع پلاستیک و شیمیایی برای کارخانجات تولیدی نمود. در راستای گسترش فعالیتهای تجاری و تولیدی، شرکت کشت گستر بارما را با همکاری شرکتهای فرانسوی، هلندی و ترکی تاسیس نمود که بانی ورود گلخانه های مدرن و اتوماتیک به ایران شد. در جهت خدمت به ایران با همکاری شرکتهای آمریکایی، هلندی و ترکی شروع به واردات بهترین کودهای کشاورزی کرد و اولین مرکز انتقال تکنولوژی های نوین گلخانه ای را با مجوز سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ایران تاسیس نمود. این مرکز با دعوت از اساتید خارجی و داخلی، سمینارهای متعدد در جهت آموزش و مشاوره در زمینه ی پرورش انواع گیاهان گلخانه ای و احداث گلخانه های مدرن با تکنولوژی های روز برگزار نمود. سالانه تعداد زیادی از گلخانه دارن و کارشناسان کشاورزی از سراسر کشور و سازمانهای مطرح فعال در این زمینه، در این سمینارها شرکت می کنند.

در سال 1400 شرکت حمل و نقل بین المللی تش آوا افتخار همکاری با جناب دکتر صادق یثربی را داشت تا با استفاده از تجارب و روابط ایشان و در دست داشتن ناوگان حمل اختصاصی، تجارت بین المللی خود را تسهیل و گسترش دهد.